چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز توسط TCM

پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز توسط TCM

تا حدودی، شکست مرحله 4 کلیه مرحله شدید است که در بسیاری از سموم و مواد زائد محصولات نمی تواند خارج از بدن توسط کلیه ها و بیماران برداشته شود خواهد شد بسیاری در این مرحله رنج می برند، به خصوص برای کسانی که در حال حاضر دیالیز داشته است. در این راستا، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید به دنبال یک درمان که می تواند با مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز توسط TCM رسیدگی کند.

از آنجا که از علائم زودرس کلیه آشکار نیست، زمانی که بیماران پیدا شده است آنها نارسایی کلیه، آن است که اواخر، بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آن را کاملا برای جلوگیری از برخی از تغییرات بدن خود را، مانند تکرر ادرار، کم خونی، نفس سخت، تهوع و استفراغ.

همانطور که برای درمان نارسایی کلیه، درمان های مختلفی وجود دارد. دیالیز یکی بسیار معمول است، آن را می توانید از بدن حذف از مایع و ضایعات اضافی محصولات به سرعت و همچنین به کاهش علائم جدی، چه نا امید آنها دیالیز ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی آنها، از جمله کم خونی، سردرد، و غیره بر.

لذا، در اینجا ما به طور عمده در مورد طب سنتی چینی در درمان نارسایی کلیه صحبت کنید. در واقع، طب سنتی چینی از مزیت بیشتری نسبت به برخی از داروهای غربی. به عنوان مثال، با استفاده از طب سنتی چینی اولیه، گیاهان طبیعی، که امن هستند، مقرون به صرفه است و عملا هیچ عوارض جانبی.

طب سنتی چینی بسیاری از نوآوری توسط کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ساخته شده است، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمان و غیره

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک نرم افزار خارجی است، در مقایسه با بیماریهای دهان چینی، برنامه خارجی می تواند تابعی از شفا نارسایی کلیه به سرعت دست یابد. و مواد فعال می تواند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به علت اثرات خارجی دریافت کنید. طول می کشد تا حد زیادی اثرات به ترویج گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف عروق خونی، degrad ماتریس extracecllular.

دارو حمام

این است که از طیف حمام و حمام پا تشکیل شده است. آن را با آب دارو که دارای عملکرد تخلیه سموم و مواد زائد محصولات خارج از بدن استفاده می شود، پس از حمام درمانی، بیماران خواهد شد بسیاری عرق، مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن همراه با ادرار و مقدار زیادی از حذف عرق

مهم ترین ویژگی از این درمان ها طبیعی است برای کمک به بیماران برای بازیابی سلول های آسیب دیده و تعمیر عملکرد خود را، در نتیجه کمک به آنها را به صورت عادی کار.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز توسط TCM,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.